Skip to main content

Mød den nye bestyrelse

Skrevet d. 22. juni 2026

På årets generalforsamling blev der sat navn på flere nye ansigter i GDIK’s bestyrelse. Stine er tiltrådt som ny formand, Tina er ny kasserer, og Anders er valgt ind som ekstra suppleant.

Stine bor i Grejs med sin familie og arbejder til daglig som foreningskonsulent i DGI. Hun har haft foreningslivet tæt inde på livet i mange år og kommer med både erfaring, engagement og en stærk tro på fællesskabets betydning. For Stine handler foreningslivet ikke kun om sport og aktiviteter, men også om relationer, glæde og det lokale sammenhold.

Tina overtager posten som kasserer efter Tove. Hun bor i Grejs, har erfaring fra lignende bestyrelsesposter og arbejder med regnskab til daglig. Anders er valgt ind som ekstra suppleant i en ny struktur med plads til to suppleanter, så det bliver lettere at prøve bestyrelsesarbejdet af, før man binder sig fuldt ud. Anders bor i Grejsdalen og er med til at styrke bredden i bestyrelsen.

Generalforsamlingen markerede også et skifte på formandsposten. Mikkel, der har været formand de seneste fire år, meldte tidligere på året ud, at han ønskede at give stafetten videre. I hans periode har der været særligt fokus på at styrke GDIK som én samlet forening på tværs af de forskellige lokalområder og på at udvikle foreningens faciliteter, så de i endnu højere grad inviterer børn og unge ind i fællesskabet – også uden for de organiserede aktiviteter.

Overgangen til ny formand sker med god tid til overlevering, så der er ro til at finde sig til rette i rollen og sikre en god videreførelse af arbejdet. Ved generalforsamlingen sagde vi ud over tak til Tove samtidig tak til Thomas for seks års indsats i bestyrelsen.

Bestyrelsen ser frem til samarbejdet og byder både nye og gamle kræfter velkommen til det fortsatte arbejde for fællesskabet i GDIK.

Se hvem vi er her: Bestyrelsen